Jag tror mitt huvud kommer sprängas!!

Har så  förbaskat ont i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har tagit en 1 g alvedon men det hjälper inte :/
I vilket fall så ligger jag i sängen och slösurfar medans julia ligger bredvid mig och pratar och sprattlar/leker med fötterna. Precis just nu har hon hett snuttefilten över ansiktet och börjar bli riktigt arg på den tror jag.. haha sötprupp! :)

Annars då? Som vanligt. Längtar så fruktansvärt efter min säng så ni skulle bara veta!! Vill flytta hem nu! Men lär nog dröja minst 3 veckor till.. huh! :(

På onsdag åker Björn till finland med jobbet och lämnar mig själv. Men han måste få ha kul ibland han med även om jag inte är spec förtjust i iden. Men men..

Nä, om jag ska ta å försöka sova ner min fis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0