Liten sjukling :(

Ja,Julia är jätte snorig och grinig. Dock ingen feber ännu. Hoppas hon slipper de stackarn. Hon är så liten och hjälplös :(

Tidigare idag trotsade jag och Veronica regnet. Vi for/gick ner på stan och tog en fika på bakfickan. Mysigt. Eller fika å fika. Sallad rättare sagt :) Mums!
Sen begav jag mig hem och resterande tid har jag varit med Julia. Björn flänger runt lite överallt. Idag var det hans mormor som behövde hjälp med nåt.
Själv så ligger jag i sängen i husvagnen med Julia och tittar på Cops. Det suger att bara ha sexan å fyran :S Men men, har inte så mkt att välja på.

Annars så är jag fruktansvärt less på att bo i denna jävla husvagn. Inget privatliv, man sover som en kratta, trångt, ingen toa på natten, ja jag kan fortsätta att radda upp hur mkt saker som helst men ni förstår säkert ändå.

Men Julia växer å utvecklas så otroligt. Nu äter hon gröt och fruktpure två gånger om dagen. Duktig tjej :D

Nä, nu blir det mys med Julia å Simpsons!

    
 
 

Kommentarer
Postat av: moster

barn ska vara snoriga och gnälliga hon ska ju bygga upp ett imunförsvar som ska räcka hela livet , bit i hop bruden. kram moster

2008-08-24 @ 01:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0