....

Ja då ska vi se. Helgen. Var riktigt skön kan jag säga. Det var inte lika jobbigt som jag trodde att lämna bort Julia. Och det hade gått så bra hos mamma så :)
Vi åt gott, shoppade lite och sov :) Helt underbara sängar på hotellet :)

Igår och idag har vi inte gjort nå spec. Eller jo,börjat renovera Julias rum uppe. Det komma bli såå fint! Och i skrivande stund står Björn och river tapet här nere i hallen. Vi ska tapetsera om :)

Hade en sån hemsk dröm inatt. Drömde att det var någon minnesstund för Henke. Och jag bara skrek och grät. Var helt förstörd när jag vaknade...

Saknar han så enormt mycket så det finns inte ord. Det går inte en dag utan att jag tänker på han. Idag tänkte jag till å med ringa han :(
Men samtidigt skjuter jag undan alla dessa känslor för då "är det inte sant"... men kanske det är bättre att börja beartbeta det?!


Btw, jag har i snitt 30-40 läsare om dagen. Vilka är ni?! Kommentera gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0