Idag är jag...

Trött! Ovanligt va? :P
Nä men det börjar kännas i kroppen att jag inte sovit riktigt på ett par nätter..hoppas jag får sova snart!! Sover i köket inatt också. La mig ju uppe igårkväll men fick gå ner igen så jag inte väckte björn och julia med mitt hostande.. :( Kan lova att den här madrassen är INTE skönt!

Sitter å kikar lite på Gina Tricots hemsida. Dom har ju öppnat webshop nu. Behändigt. Nu behöver man snart inte åka till stan för att handla :)
Nä men det är faktiskt mysigt att åka till Birsta å så :)

Julia somnade på en gång som vanligt. Skönt :) Man behöver liksom lite egentid på kvällen. Björn har tex varit och spelat bandy och nu målar han på garderoberna på Jullans blivande rum! Kommer bli såååå fint :)

Pratar med Linda på msn nu. Vi planerar nämligen en södra berget resa i maj med shopping på dan och supé och abba show på kvällen. Hur kul låter inte det?! :D Blir kanoners!


Nä, nu ska jag nog snart sova!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0