Nerbäddad i köket!

Ligger just nu i köket  nerbäddad på madrassen med datorn i knät och hostar för fullt. ONT bak i lungorna har jag också..Febern har även tilltagit. Inte trevligt. Men har inte så mkt feber så jag bara måste sova. Får jag tillräckligt hög feber så sover jag typ bara...vilket iof inte skulle sitta fel. Att få sova alltså.. :P

Idag; Var som sagt till läkaren i morse, kom hem och väckte Björn och Julia. Julia gick lätt att väcka men inte Björn. Tog minst en halvtimme innan han pallrade sig upp. Jag var måttligt glad då kan jag lova. Sen åkte vi lite snabbt på en loppis i Bollsta där jag hittade en helt underbar sänghimel till Julia. Helt oanvänd för 75 kr. Klart å betartt sa jag :)
Åkte sen hem till Siv där jag la mig och sov. Var så himla skönt att få sova kan jag lova. Var länge sen jag sov så skönt. Märkte inte ens när Björn, Julia och Siv åkte och handlade, så tungt sov jag!
Sen lagade Björn syjuntelåda..mumma! Tog till och med två gånger vilket jag inte brukar..
Åkte sedan hem och snabbröjde lite eftersom Björns pappa skulle komma på besök.

Sen dess har jag legat här typ. Eller la ju iof Julia men det tog ju bara tio minuter..
Det är så himla skönt att hon är tillbaka till sitt vanliga jag när det gäller nattningen. Bara ge henne vällingflaskan och sen ge henne tutten när hon ätit upp så somnar hon. Min sötgurka! :)

Och inte har hennes förkylning blivit bättre heller. Tror nästan jag måste ringa bvc imorn. Men vår sköterska har inte teletid imorn. Bara ons tors fre. Drygt. Men den andra har det så får ringa henne då...


Nä, om man ska fortsätta slösurfa :P

Kommentarer
Postat av: En juliamamma

Syjuntelåda, det låter intressant. Delar du med dig av receptet? Läste en gång en rolig sak

"Kvinna, lev ditt liv så att du slipper frukta den dagen du slutar i syjuntan" jag tycker den är underbar :-)

2008-12-09 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0