Skojja bara! :P

Vi lanar inte alls. Vi sitter mest bara å slösurfar. Spelade lite spel på blip tills carros dator fick nå spunk och la ner det hela.... dumma dator!

Haha, nu ska ni på läsa min och carros konversation tidigare...
Jag: Åh, Carro! Vi kan ju ha hack!! (jätte lyckligt och ironiskt)
Carro: Magda, det heter inte hack det heter Lan!
Jag: Mäh, det heter väl visst hack!
Carro: Nej!
Magda: Jooo, det gjorde då det på min tid iaf!!

Haha, jag börjar bli gammal. Just nu sitter carro och fular sig vid sin dator och mimar med låtarna... snyggt syster!!

Ska lägga in en bild på henne!




Annars då. Idag har vi inte gjort nåt spec. Björn har hölle på i Jullans rum och jag har varit medJulle..
Imorn ska vi till min mammas jobb.. Jullan ska lussa för dom :) Sen ska min pappa komma å hälsa på.,,



Oj Oj så jävla bra! :)


Kommentarer
Postat av: josephine

hahahaha de där klippet är världsbäst!

2008-12-14 @ 13:19:46
Postat av: johanna

haha ja dne var rolig :)

2008-12-17 @ 20:52:52
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0