Begravning imorn....

Och jag tänker inte gå. Har velat fram och tillbaka i flera dagar men jag känner att jag inte klarar av det. Är inte tillräckligt stark psykiskt.. det känns som om en ångestattack bara kommer närmare och närmare.
Men självklart så saknar jag inte Henke mindre för att jag går. Och jag sörjer inte mindre för att jag inte går.
Jag vill ha kvar bilden av han som han var och inte bilden av en kista!

Annars så har jag varit i Ullånger idag och firat syster som fyller 18 idag. Shit vad tiden går fort!

Ikväll har Björn tagit hand om matning och läggning så jag är "ledig" :)

Måste bara tala om att jag har världens bästa moster!!


Kommentarer
Postat av: moster

mena´ru mej va!!!



"Du e ju inte klok magda "



Följ ditt hjärta så kommer du rätt.



Sörj inte der som varit , gläds åt det som är

kram



2008-06-27 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0