Datorjävel!

Blir så less. Skulle lägga in bilder från telefonen som jag knäppt idag men inte fan funkar det! Alla bilder finns i telefonen men inte när jag ska lägga in dom. GAAAAHHH! Skulle kunna kasta ut datorfanskapet genom fönstret!

I alla fall så har mippan kommit tillbaka. Björn hade lämnat balkongdörren öppen inatt å då såg han sin chans att göra en liten utflykt lillkatta. Var ut i kväll och ropade på han och han mjauade tillbaka. Fick gå ut i höggräset för att hämta han.
Men så fort vi flyttat till huset ska han få vara ute!

Julle har varit så grinig ikväll. Fick inte henne att sova förän vid 22.30. Tji fick man för att jag alltid skryter om hur snäll hon är!  Och nu har hon precis vaknat igen och är grinig. Förhoppningsvis får Björn henne att somna om. Jag orkar inte med nå grin. Är så trött och på dåligt humör!

Nu är det iaf bestämt att mamma kommer hit och passar Julia. Jag och Björn kom framt till att vi inte  ville ha hon så långt borta så då är det bättre att mamma är här med henne..

Nä, nu ska jag kasta mig i sängen. Lär somna på tre röda! 

Baj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0