Saknaden är stor!

Saknar Henke så enorm. Kommer på nya roliga saker vi gjorde hela tiden. Och varje gång jag tänker på att han är borta så är det som att man får beskedet om å om igen.
Kommer aldrig mer kunna ringa han eller träffa han. :(
Har han fortfarande kvar på msn och nummret kvar i mobilen. Vet att det bästa vore att ta bort det men jag kan inte.
Blir så arg att jag inte åkte och hälsade på han alla gånger jag tänkt det så han fick träffa Julia. Sist vi pratade,det var bara några dagar innan han dog så sa han att han så gärna ville träffa henne :(

Annars är allt som vanligt. Julia är pigg och vaken rätt så mycket på dagarna och sover hela nätterna vilket jag uppskattar :)
Tänk att hon blir två månader om en vecka. Tiden går så fort samtidigt som det känns som att hon funnits hos mig hela livet. Min lilla fispropp! Vad skulle jag göra utan henne. Kan inte låta bli att le när jag tänker på henne eller tittar på henne vilket är typ jämt.

Med huset går det undan. Nu är nedervåningen snart klar förutom köket då som kommer i veckan. Längtar så tills allt är klart och vi kan flytta in. Kommer bli underbart att bo i hus :D

Nä, om man ska försöka sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0