Bästaste morsdagspresenten :)

Sitter just nu med min morsdagspresent i knät. En bärbar dator! Kung! Min Björn och Julia är bäst! :D
Så himla slappt att sitta i soffan, se på tv å skriva samtidigt!

I alla fall var vi i Birsta idag. Skulle handla lite till huset och så men som vanligt kom vi hem med en massa annat också :)
En GPS till Björn, ett paket med plattång, fön och locktång för bara 299 kr, en tunika och klänning till mig, en napp som det står Julia på hmm...tro om det var nåt mer. Förmodligen men kommer inte på det nu. Jo datorn så klart :D

Julia sov hela dagen förutom en liten stund när hon åt. Men sen vi kom hem vid sex har hon varit vaken. Och GRINIG. Tror hon blivit förkyld för hon är så himla snorig. Stackars liten. Blir nog inge babymassage imorn om hon fortfarande är snorig..

Björn och jag har iaf bestämt att vi ska gå på Stadsfesten på lördagen. Ska bli kul att göra något tillsammans.
Förhoppningsvis kommer Linda och Roger hit innan :)

Nä,nu ska jag göra mig någon macka å sen blir det nog sängen för hela slanten!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0