Gräsänka inatt!

Jepps,Björn jobbar inatt. Inte kul att sova själv men det är rätt så skönt när Björn jobbar ibland. Vi går ju upp i varandra hela tiden så då gör det inget att man är ifrån varandra lite.

Idag har jag iaf varit valpvakt. Gick bra. Satt mest ute och solade. Har faktiskt fått lite färg tror jag :)

Siv och Ante hann riktigt mycket i huset idag. Köket är utrivet, fönstren är målade, taket i Julias lekrum är målat och där är även golvet utrivet plus att Ante hann måla taket en omgång i vårat sovrum.
Imorgon tror jag Siv ska tapetsera lekrummet. Björn ska vara där imorgon med. Blir nog en massa gjort.
Förhoppningsvis är det klart för inflytt efter midsommar. :)

Så i morgon blir det valppassning igen. Å förhoppningsvis lite solande :)

Åh, varför ska det vara bara piss på tvn på helgen?! Helt värdelöst! Ajja, nåt bra finns det säkert att titta på. Men det blir tidig kväll för jag är grymt trött!!

Nä, nu ska jag kika på nå fina ytterdörrar. För det måste köpas!

Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0