Nu är det klart!!

Nya bloggen.  Jag vet , jag är dryg som far å byter hela tiden men nu lovar jag att inte byta något mer :D
Måste tacka Ellie också för hjälpen med bloggen! Vad hade jag gjort utan dig? Slagit sönder datorn förmodligen :P


Tänk att Julle snart är hela 6 veckor. Imorn blir hon det.
Helt jävla sjukt alltså :D
Min lilla älskade sötis! :)
Hon växer så himmla snabbt. Och utvecklas snabbt. Lyfter huvudet jätte bra och har börjat skratta å så :) Idag tog jag på henne kläder i strl 62 för första gången :) Ska läggaut kort på det sen. Hennes fina Hello Kitty kläder!!



image14



I fredags vankades det i alla fall personalfest. Det var riktigt roligt kan jag lova. Har nog aldrig skrattat så mycket. Björn kom och hämtade mig vid kvart över tolv sen hämtade vi upp Vera i Frånö och sen bar det hem till sängen.
Å Julia sov borta för första gången. Siv var snäll och tog henne över natten så vi skulle få sova ut. TACK! 
Men gud så jag saknade henne. Mammas lillfis!

Sen på Lördagen vad gjorde jag då. Inget spec tror jag. Vi var här hos Siv och myste med Stinas valpar  och sen blev det grillning. Mumma!! Och efter eurovision song contest bar det av raka ner i sängen i husvagnen. Sov faktiskt riktigt skönt och Julia sov bra hon också.

Söndag klev jag upp sju och gick in till Siv för det var valppassning som gällde. Siv och Ante skulle nämligen iväg till Sundsvall på utställning med Zacke och Bobby. Det gick jättebra för dom.
På kvällen tog jag och Björn en långprommis med Risse och Veronica. Gick runt flogsta och förbi huset en sväng..

Idag är det måndag och jag är trött. Vilket inte är spec ovanligt. Idag händer det inte så mkt. Björn ska jobba ikväll å Julia och jag ska nog mest bara ta det lungt och mysa.. 
Men sen är det fullt upp hela veckan känns det som. Tisdag bär det av till Birsta, Onsdag är det Babymassage, Torsdag har jag för mig det var något också men jag kommer inte ihåg vad och Fredag ska jag på Öppna Förskolan och sen ska vi skriva papper på huset :)

Nä, nu ska jag ta å slita mig härifrån :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda mig på msn: [email protected]

2008-05-26 @ 13:21:11
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0