Nu är vi husägare!!

Japps,ÄNTLIGEN!!

Efter att vi skrivit papperen så gick jag och Veronica en sväng ner på öppna förskolan men jag var så hungrig så vi gick på punkten. Blev en kycklingsallad som var helt underbar!
Sen promenerade vi vidare till huset. Där satt vi och latade oss i solen! :)
Sen kom Yvonne,Stefan, Kicki och Lill Hannah. Julia fick jätte fina kläder och en gåvagn :)

Senare blev det middag hos Siv och Ante. Grillat. Mumma.

Å nu har vi precis kommit hem efter att ha varit i huset och grejat. Har bla efter många svordommar planterat ett körsbärsträd. Hoppas det överlever bara.
Sen kom Risse och Veronica förbi. Förstår inte hur hon kan tycka det är kul att  rensa rabbater. Men alla är vi väl olika.

Imorgon blir det hundpassning för hela slanten. Jag ska passa alla småvalpar medans Ante river ut köket och Siv målar. Tur man känner folk som kan hjälpa oss :)
Siv ska även hjälpa oss att packa inför flytten. Tack gode gud för det är verkligen något jag hatar. Man vet ju fanken inte var man ska börja..

Nä,nu är klockan alldeles för mycket så nu är det sängen som hägrar!

Baj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0