Sommardag :)

Idag har det varit en riktig sommardag. Skönt. Dockhar Julia blivit riktigt förkyld. Hon snorar och det rinner ur ett öga. Hon har knappt sovit nåt idag så jag hoppas hon får sova inatt. Men just nu verkar det inte som det. La hon strax efter åtta och än har hon inte somnat riktigt. Stackars liten :(

Just nu sitter jag och kollar på Grey´s. Förmodligen en av världens bästa serier :)

Nu har jag tagit upp lilfisen, tror hon är övertrött. Men förhppningsvis somnar hon bättre i min famn..

Åh, jag längtar tills skatteåterbäringen kommer. Då ska jag shoppa kläder. Visst skulle vi behöva lägga pengarna på huset men jag behöver nya kläder!
Ska bara går ner ett antal kg först. Vilket inte är spec lätt när man är konstant sugen på något gott. Dessutom har jag större aptit än någonsin. Åt inte ens så här mycket när jag var gravid. Bådar inte gott iaf..Får nog ta å satsa på beach 2009 istället. Men va fan. Jag har fan nyss fött barn! :P Tro hur länge man ska skylla på det då. Måste bli en prommis i morn iaf. Går nog till Mia, tyckte Björn föreslog något om det iaf.

Ame- Lie fyller år i morgon. Tänk att hon börjar sjuan till hösten. Tänk när Julia börjar sjuan. Gud bevare mig väl. Å med tanke på hur söt hon är kommer pojkarna stå på rad.. hihi :D

Åh vad jag längtar tills huset är klart. Men jag längtar inte till allt som måste göras..

* Fixa taket
* Måla alla innertak
* Tapetsera om i alla rum
* Byta kök
* Lägga golv i alla rum

Dessutom ska vi komma överens om vilket kakel vi ska ha vilket verkar bli väldigt svårt. Två starka viljor. Björn vill ha något som går i svart och jag vill ha något som går i blått. Flera olika blåfärger liksom. Vad tycker ni??
Tur att jag fick välja alla tapeter iaf :P

 Denna snygga tapet ska vi ha som fondvägg i tvrummet iaf. Älskar den!!


Nä, nu ska jag återgå till tv tittandet!

Hoppas Björn har köpt Chips som jag bad om. Är så sugen på SourCream Union Chips. Men jag borde inte alls äta det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0