Rena rama Julafton :)

Haha, ja detta har varit en bra dag :) Antar att ni håller på att dö av nyfikenhet  på varför det varit en bra dag ;)
Då ska jag inte hålla er på sträckbänken :)

Idag har vi haft fullt upp.. Björn jobbade natt så han sov till tolv. Sen bar det av ner till hsand för lite shopping till Julia, hon har ju vuxit ur alla kläder ungen! Hittade en hel del faktiskt! :)
Sen åkte vi och köpte ett nytt köksbord dom vi hittade på blocket. Som hittat 1300 för bord och 6 stolar. Det enda som måste göras är att slipa å betsa om bordsskivan. Lätt som en plätt ;) (hoppas jag).

Sen kom vi hem och kollade posten. Och vad låg det där om inte korten som togs på Öppna Förskolan :) Jättefina blev dom :D

Hämtade även ut ett paket från Ellos med lite gardiner, överkast, lite kläder till Julia m.m

Så, denna dag var ju nästan bättre än julafton :D

Nä, lägga upp lite bilder och mysa med Björn som kom hem från bandyn nu! :)

   
Köket när vi flyttade in och nu!

 
Fotografering på öppna förskolan :)

Kommentarer
Postat av: Maria & Tilde

Hej, vad fina bilder!!!! Vad avis jag blir att inte jag kollade upp så vi oxå kunde fota Tilde när det var på Öppnis, missade det:(. Men det blir kanske fler gånger...(hoppas). Vilken toppendag ni haft. Jag väntar också på ett paket från HM till gumman. Hare gött. Ses på torsdag. // Maria & Tilde

2008-11-17 @ 22:47:00
Postat av: mariellef

hehe ja vad säger man? har nu tid att känna efter och njuta =)För nån vecka sedan mådde jag fruktansvärt illa, speciellt på kvällarna. Visste inte vart jag skulle he mig haha men som tur är har det avtagit =) Hur gammal är Julia då?

2008-11-18 @ 21:57:27
URL: http://www.mariellef.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Ja, tycker de lät konstigt. Men man tror ju att dom ska veta, dom som jobbat med det så länge.

2008-11-19 @ 20:45:33
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Är inte de lite dyrt då?

2008-11-23 @ 21:35:17
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0