Vi har hissat den vita flaggan!

1 månad och fyra dagar. Längre än så klarade vi inte av att bo i husvagnen. Nu har vi flyttat hem igen. Dock har vi fortfarande inget kök.  :( Men vi har iaf fixat i sovrummet och tvrummet så vi har någonstans att vara. Det får gå så länge. Eller det måste gå. Vi har inte så mkt att välja på.
Men en sak ska jag tala om. Just nu längtar jag efter att få lägga mig i min alldeles underbara säng. Ska bli så fruktansvärt skönt.
Finns inget bättre än att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng!! :)

Har lite nyheter om Julia också :) Hon rullar från rygg till mage nu! Hon är så himmla duktig :D
Dessutom har två små tänder ploppat upp. Inte helt. Men snart så :) Då blir det till att börja borsta tänderna på henne!

Nä, nu lockar sängen alldels för mycket.
Ska bara kasta in lite bilder. Fläckarna på en del bilder kommer från kameran så ni vet!


 


 Sovum. Inte alls som jag vill ha det. Vill bla ha ett vitt överkast!

 Tvrum. Inte klart på långa vägar men det går åtminstånde att vara i det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0