1 år sedan idag!

Ja, idag är det exakt ett år sedan min lilla älskling var beräknad att komma till världen. Men hon ville ju som vi vet stanna 5 dagar till i min mage ;)

Mammas älskling!






Ingenting kan verkligen beskriva den kärlek jag känner till dig min dotter!
Du är det bästa jag har och jag kommer göra allt för dig!
Något gott måste jag ha gjort för att förtjäna dig!
Jag ser framemot att får leva resten av mitt liv med dig hos mig!
Min älskade Julia!

"Jag känner dig, jag känner dig så väl.
Dina fasor, dina våndor finns också i min själ.
Du är mitt kött och blod.
Det bär ett dyrbart namn, det är min kärlek utan villkor.
Jag gör vad jag kan.
Så stor och stark på dagen, men så liten mitt i natten,
när ingen ser, när ingen vet, kommer gråten mitt i skrattet.

Fem fingrar ska skydda dig.
Ett är månen, ett är solen, ett är polstjärnan bakom molnen.
Ett är hopp och ett är tro.
Handens fem fingrar vaggar dig till ro
."



Det var den vackraste dagen i mitt liv
Den morgonen du såg på mig
Och jag kände mig
så stolt som en människa kan bli
Den morgonen du såg på mig... och jag på dig

Jag lyssna´ efter dina andetag
Så lätta som en fjärils vingeslag,
jag ska alltid minnas den dag, jag ska alltid finnas här för dig

Du é välkommen till jorden, välkommen min vän
Må lyckan följa med dig på din väg från himmelen, för som en ängel har du landat här i vårat hem
Välkommen till jorden min vän
Välkommen hem

Allt känns så skört, som trädens första blad
när våren ännu tvekar, och står tillbaks
du stannar väl, du lovar att va kvar
som en del utav min morgondag, vår morgondag

Jag lyssna´ efter dina andetag
Så lätta som en fjärils vingeslag,
jag ska alltid minnas den dag, jag ska alltid finnas här för dig


Du é välkommen till jorden, välkommen min vän
Må lyckan följa med dig på din väg från himmelen, för som en ängel har du landat här i vårat hem
Välkommen till jorden min vän
Välkommen hem

Välkommen hem, välkommen hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0