Brist på göra?

Jullan verkar faktiskt piggare peppar peppar. Förhoppningsvis kortvarig magsjuka..!! Känns dum att jag tog vab och sen har hon blivit piggare. Men men, kunde jag ju inte veta då.

Jag har iaf inget att göra. Hela huset är städat så det behövs inte, har nu kört den sista tvätten som låg i tvättkorgen. Dvs lågpriotvätt. Det betyder att hag har väldiigt lite att göra.. Tänkte ge mig på att börja rensa i skrubben men lampar där är trasig. Tro om jag ska försöka hitta åt en lampa..

Haha, måste se ganska roligt ut när jag står inne i tvättstugan med en liten bus som vill hjälpa till. När man ska plocka ur maskinerna är hon ju ganska duktig. Men inte när jag ska plocka i. För då plockan julls ut det jag lägger i.. dessutom måste man hålla stenkoll så inte tvätten tvättas i 95 grader eftersom busfia gillar att vrida och trycka på ally ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0