Man börjar nog bli gammal!

Huga vad jag har mått pyton idag!

Ska summera helgen lite..

Fredag... Jobbade till ett sen åkte jag på bolaget och sen hämtade jag jullan hos kakan. Hem duscha och piffa. Det vankades nämligen personalfest med gammjobbet i Ullånger. Var riktigt trevligt och god mat. Tyvär hade jag så himla ont i huvudet så det blev tidig kväll för mig. Måste verkligen fixa mig nya glasögon som inte så fula. De jag har nu vågar man inte visa sig bland folk med.

Lördag då.. Skjutsade Björn på jobbet och skulle sedan åka på Dollar men insåg att det var en kvart kvar tills de öppnade. Så jag ringde och väckte Bettan så jag och Jullan åkte dit och hälsade på en sväng :)
Sen inhandlades det lite chips och sånt för Björn skulle nämligen ha personalfest.
Städade och så sen slutade det med att vi ringde Carro som kom å va barnvakt. Jag fick nämligen för mig att jag också ville gå på kramm. Och så blev det. Blev ett x-antal alkoholhaltiga drycker för mycket och det KÄNNS idag kan jag lova. Nu börjar det dock bli lite bättre men fy. Jag har iaf förstått varför jag inte dricker mer än 2 ggr om året. Jag blir ju så förbannat dålig dagen efter. Och jag vet vem jag ärvt det av. Min far!
Så idag har vi mest bara myst. Som tur var sov Julia till nio i morse sen sov hon mellan 12-16. Det kan väl ändå inte vara normalt att hon sover så mkt? Björn ska fråga på bvc på tisdag..

Så, veckan lär nog bara bestå av jobb.
Mån 12-21
Tis 7-15
Ons Ledig Ska ev åka till birsta
Tor 16-21
Fre 8-13

Sen är jag ledig helgen. SKÖNT! :)

Vi är även lediga sista april och första maj så då ska vi nog till Ullånger och sova i husvagen. Är du ledig då Linda??


Nä, nu ska jag fortsätta se på wipeout...

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jajamen, jag jobbar till kl 14 på sista april men är ledig första maj =) Kul om ni kommer!



Ja du nog börjar man bli gammal alltid,

en annan behöver typ 2-3dgr innan man är människa igen så du vet va du har att vänta hehehe



Synd att du inte mådde bra i fredags, blev ganska tidigt för oss också, va hemma strax efter tolv.

lagomt för en 30+are hihihi

Det BLIR en altanfest här hemma i maj, pratade med Åsa om det igår och hon gjorde tummen upp för det =)

Så nu äre bara till å börja planera nästa partaj.



Ska gå och äta glass ;-)

Kraaam

2009-04-19 @ 21:06:16
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0