Sista dagen imorn..

Imorgon jobbar jag sista dagen åt Kramfors Kommun. Sen är jag officiellt arbetslös. TRÅKIGT. Men samtidigt kommer det vara skönt att vara ledig lite så här innan jul.

Sen i Januari börjar jag läsa så då har jag ju något att göra.
Skulle dock behöva ett extra jobb. Vet någon av nåt så är det bara att höra av sig!

Jadu, var ett tag sen jag skrev. Har hänt ganska mycket..

Sista helgen i november var jag och älskling och bodde på hotell i Sundsvall. Helt underbart skönt!
Jullan var hos mormor och ville inte åka hem när vi kom. Så hon hade det bra hon med!

I fredags hade de Lucia på Jullans dagis. Julia var så duktig och stod i tåget hela tiden :)

Jag har verkligen världens underbaraste unge. Älskar att titta på henne när hon inte ser att man tittar. Hon är så smart, vacker, söt ja helt underbar!! Ibland undrar man vad man gjort för att förtjäna något så bra som henne!
Hon är verkligen mitt allt! Jag älskar henne av hela mitt hjärta!


Annars så pratas det för fullt här hemma. Börjar komma både två och tre-ords menigar! Hon är så duktig så :)

Nä, nu ska jag fortsätta se på Ullared..

Förhoppningsvis blir det lite mer bloggande nu när man är ledig..





Kommentarer
Postat av: Marie

se de som en möjlighet ändå men självklart är de ju aldrig roligt att bli arbetslös, men du hittar säkert nått annat!! men de är ju kommunen som kommer att förlora på de här ingen annan

Kram!!!!

2009-12-15 @ 21:52:29
URL: http://missmodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0