Nu är det jävligt!

Länge sedan jag skrev! :P Men har inte direkt haft någn lust att blogga. Men ska nu försöka ge mig på det igen! :)

Idag har vi varit ner till hsand och storhandlat lite mat och så. Men jag säger då det. Nästa gång blir det utan barn. In och ut ur bilen hela tiden. Nä, barnfritt nästa gång som sagt!

Jag  och Björn sitter nu i soffan och tittar på modo - frölunda. Just nu står det 2-1 till förlunda. Hoppas modo vänder matchen!! Vi har gjort vitlöksbaguetter som vi sitter och smaskar på. Lite vardagslyyx ;)

Jullan har inte varit pigg denna vecka. Feber till och från, snuva och hostig. I förrgår natt sov hon ca tre timmar. Det var INTE roligt. Spec inte när jag skulle upp och jobba kl 7.. Inatt har hon sovit lite bättre. Men inte mkt.. Hoppas hon sover bra denna natt. Både hon och vi behöver det..

Hon har även lyckats smitta mig med sin förkylning. GAH! Har ju nyss  varit förkyld har jag för mig.. Det är säkert den där öppna förskolans fel. Samma var det sist vi varit där. Då fick hon magsjuka...

Men va fan! 3-1 till frölunda nu! :(


Nä, nu har jag ju uppdaterat lite. Får se om det fortsätter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0