Äggmackor!

Björn är och spelar korpenbandy ikväll så jag är för mig själv. Skönt! Har precis kokat ägg så vi kan fika äggmackor när han kommer hem. Jag älskar rostade mackor med ägg och messmör! Ja jag vet att det låter äckligt men det är faktiskt supergott! Prova!!
Men klant som man är så glömde jag att ställa äggklockan men förhoppningsvis så är äggen hårdkokta!

Idag har vi inte alls gjort något spec. Jag har lyckats tvätta bort ALL tvätt så tvättkorgen var helt tom. Eller ja, i typ fem min innan Björn kom med lite ny tvätt. Det tar aldrig slut!!
Jag tycker jag tvättar och tvättar men liks förbannat är det fullt i den där tvättkorgen. Dessutom skulle jag vilja ha en minst dubbelt så stor tvättstuga. Det hade varit underbart! :)

Sen åkte vi till Siv. Hon handlade och vi lagade mat. Eller ja Björn lagade mat. Jag lekte med Jullan. Syjuntelåda blev det! Gott!!

Sen har vi bara varit hemma och myst med Jullan. Badat henne och så. Hon älskar verkligen att bada. Hon skvätter ner hela badrummet! :D

Nä, back to bloggläsning ;)


Kommentarer
Postat av: Kikki

Jag vet precis hur du har det med tvätten men min karl lägger inte tvätten där den ska vara och sen gnäller han över att han inte har rena kläder... Inte så lätt och tvätta hans kläder när dom ligger överallt =D

2009-01-15 @ 09:01:30
URL: http://playbitch.blogg.se/
Postat av: Lina

har inte läst ut boken ännu..men snart så...=)



Allt bra mé er?

2009-01-15 @ 15:14:33
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0