Bada balja och massa inbrott !!

Fy, fick nyss reda på att det var en massa inbrott igårkväll. I Docksta, Ullånger och i Väja. Och jag som är ensam hemma! :( Jag är livrädd vill jag lova! Hoppas Björn kommer hem från bandyn snart. Dessutom ligger Jullan själv uppe och sover på övervåningen. Tänk om dom gör inbrott här via balkongdörren uppe. Tur jag har en massa rat för så jag hinner märka att dom kommer i så fall. Dom lär nog fan ramla och slå ihjäl sig  på allt rat. Hoppas det iaf. Om dom nu skulle få för sig att göra inbrott här..
Jag har i alla fall tagit fram en kökskniv ifall att!! Haha, vad fjantig jag måste låta.. men jag är rädd!

Polisen verkar iaf vara dom på spåren så förhoppningsvis håller dom sig undan..

Fan, tror jag måste skaffa mig en pikadoll. Så man känner sig säker liksom..

Nä, nog om det..

Vi var ju till Hsand idag som sagt. Men hittade inte mkt. Såå typiskt. Bara för att man har typ presentkort att handla för så hittar man inget. Men har man inga pengar så hittar man masso! BLÄ! Blev iaf lite mat och sånt inhandlat.

Sen när vi ätit efter kl sex så var Jullan så trött så det blev ett bad (hon hade snor i hela håret typ.) Fråga mig inte hur hon lyckats ;)
Det tyckte hon iaf var väldigt roligt. Kanske mindre roligt att schampoonera håret. Men överlag så..




Nä,nu ska jag fortsätta vara rädd!!

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Anneli

va i hela världen är rat??

2009-01-22 @ 21:30:10
URL: http://r
Postat av: Maglan

Haha, rat är typ skräp/saker jag inte vet vad jag ska göra av på norrländska ;)

2009-01-22 @ 21:34:03
URL: http://magdalenaa.blogg.se/
Postat av: helena

Pratade med Patrik nyss , tydligen hade dom gått in hos bostöms mitt i dan när hon stod i duchen !!! vad är de för typer !!! håller med om att man blir rädd ! tror fan att man ska sätta galler för fönstren och beväpna sig ! dagens sammhälle !!!!

kramar på er !!!

2009-01-22 @ 23:55:08
Postat av: mariellef

hmm... ja det finns inget värre än 5 lager tapet ;) tro tusan att det är minst 3 lager haha! Vi hade egentligen bestämt att fixa rummet i mars men jag är som jag är och kan såklart inte vänta tills mars haha =)Vilka färger blir det i lillans rum då? =)

2009-01-23 @ 16:47:32
URL: http://www.mariellef.bloggagratis.se
Postat av: Gabbis

Det är massa inbrott här också.. Jag är också rädd, kanske skulle jag beväpna mig och komma ner till dig så kan vi vara rädda tillsammans, uschusch.

kram

2009-01-24 @ 15:28:18
URL: http://nattoppet.blogg.se/
Postat av: Gabbis

Ja det måste vi ju göra, man kan ju inte gå obeväpnad i dom här tiderna. MEen fasen va otäckt att dom hade varit inne i huset medans hon stog i duschen:S..

Hoppas att dom får tag i bovarna snart!!

2009-01-25 @ 12:37:49
URL: http://nattoppet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, Johannes blir galen på mig när jag använder ordet rat, för han vet inte vad de är ;p haha

2009-01-25 @ 13:44:31
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: mariellef

hehe då låter som det blir ett smultronsött rum =)Om jag skulle få en flicka så skulle färgerna gå i rosa, om det blir en pojke så skulle färgerna gå i någon lugn grön färg =) Är inte så förtjust i den typiska pojkfärgen blå så det blir grön hehe =)

Jaa, vad säger man? inbrott både här och där, jag har också blivit nojjig speciellt då mannen jobbar eftermiddag och kommer hem sent på natten =/ hmm... vi får ta och gå en självförsvars kurs hehe =)

hare bra kram!!

2009-01-25 @ 15:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0