Besök på akuten och en jävla skitbil!!

Jaha, vi har då haft det vi gjort i dag kan jag tala om;

Jullan har slutat äta!  Hon har varit helt tokig i mat och har kunnat äta hur mkt som helst innan.

Imorse upptäckte jag att hon kräkts ner hela sin säng. (jag vaknade inte av det)
Men hon åt välling som vanligt på morgonen.

Sen vid lunch bara spottade hon ut. Jag provade med allt. inkl välling men icke!

Hon hade ramlat och slagit huvudet när hon skulle dra sig upp på en stol tidigare så jag tänkte att det kanske var därför hon inte ville äta så jag ringde sjukvårdsupplysningen och förkladare läget och dom tyckte vi skulle åka in för säkerhetsskull och kolla. Sagt och gjort. Åkte in men det var inget fel på henne vad dom kunde se.

Tänkte att hon skulle få välling till middag för att hon skulle äta lite åtminstånde. Hon åt bara lite sen ville hon inte ha mer. Samma ikväll innan sovdags..

Vet inte alls vad det tagit åt henne.

Hon är pigg och så i övrigt... Så får se om hon äter bättre i morn annars ringer jag till bvc på tisdag. Hon måste ju äta ungen!


På väg till sjukan så går biljäveln sönder. När vi har kanske 1 km kvar går tempmätaren upp så björn stannar och kyler ner bilen. Vi tar oss iaf till sjukhusparkeringen där Björn konstaterar att det är nån rem som är av(fråga mig inte vilken) Så det var bara att ringa björns plastfar så han körde till solle och bogserade hem oss. Jag och Jullan åkte med han så vi slapp frysa så det inte fanns nån ström i saaben..


Nä, nu ska jag ta det lilla lugna...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!

Vilket äventyr, kan bara föreställa mig

hur ditt humör va, haha

Skönt att det inte va nåt allvarligt med Julia,

du tror inte att det bara är vanlig "matstrejkan"

det har båda mina barn haft, tror att dem flesta har

sina perioder när dem vägrar att äta... Men kan lova att dem äter när dem bli hungrig.

Fast jag förstår att ni blir oroliga!!!!



2009-01-26 @ 14:57:00
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0