Lite sent kanske...

Men här kommer iaf en liten summering av 2008

Sammanfattning år 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Födde barn! :) Och jag längtar till nästa gång!, Köpte hus, förlovade mig!

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag gav några faktiskt..

Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Jajjemen! Och fler blir det i år :)
Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvär :( Henke! Jag saknar dig sååååå!
Vilka länder besökte du?
Bara Sverige!

Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Nä, mer pengar kanske :P

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
15 April så klart. Dagen då Julia föddes!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Magsjuka för bara nån vecka sedan. Blä!

Bästa köpet?
Huset!! :)

Vad spenderade du mest pengar på?
Ja det måste nog vara huset :P

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Julia så klart! :)

Bästa låten 2008?
Har ingen aning.. Agnes - On And On kanske..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare helt klart!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte..

Blev du kär i år?
Jag är ju kär i hibbo! :)

Bästa boken du läste i år?
Bäcker?!

Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning

Något du önskade dig och fick?
Barn ;)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jadu, var höggravid i vecka 36. Städade som ett tok. Fick massa presenter och sånt. Sen tog jag nog det bara lugnt!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nä, jag tror faktiskt inte det.. eller jo. Att henke hade funnits kvar..

Vad fick dig att må bra?
Julia, Björn och familjen!

Vem saknade du?
Henke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0