Magsjuka eller vad?

Vaknade igår och mådde så jävla illa. Björn fick lov att ta Julia fast han jobbat hela natten så jag fick lägga mig igen. Kändes typ som om jag var megabakis eller nåt. Sen var det bara att hälsa på toaletten och häva ur sig lite. Gick bra en stund sen var det dags igen. BLÄ! Sen kom febern. Har legat i princip deckad sen dess. Och eftersom Björn jobbar hela dagen så är Julia och hälsar på hos sin farmor. Men hon kommer hem vid sex. Hade fan inte pallat att ha henne hemma när jag mått så här dåligt.. Men börjar bli lite piggare nu. Väntar på att Björn ska komma med en sallad så jag får något i magen..

Nyår var iaf lugnt.. somnade innan tolv. Haha, men björn väckte mig lagom till tolvslaget.

Lägger in lite bilder sen nyår..

 Bada så man blir fin

 Visst var hon fin :)

 Mamma å Jullan

 Haha vet inte riktigt vad hon pysslar med :P

Kommentarer
Postat av: Madde

Sötis :) Abbie tycker också det är jättesvårt att stå och gå när strumobyxorna är på. Så gullit..

2009-01-03 @ 21:43:53
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: helena

Huva har du magsjuka !!! stackare hoppas att de blir bättre snart . ja endera hade jag glömt och stöngt den riktigt på kvöllen innan eller så vart katta nödig och hoppade på handtaget så att den for upp , men kalt som attans va de i allefell !men jag hoppas att du känner dig bättre snart så vi kan komma och hällsa på =)

kramar helena

2009-01-04 @ 12:37:16
Postat av: Sandra

blir bara så sur. om jag ber att de kollar på honom. så att det inte är nått annat. men inte ens de ville dom ju göra

2009-01-05 @ 14:29:02
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas du mår bättre!!!

Åh va söt hon blev i meandi kläderna =)

Lääängtas tills vårkollektionen kommer,

då får du komma på party :)

kram

2009-01-05 @ 21:06:44
URL: http://lindaenroth.blogg.se/
Postat av: Sandra

kan ju ioförsig va de. han äter ju på precis ALLT

2009-01-05 @ 21:50:13
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0