Jag hoppas på tove!

Denna dagen har varit en riktigt slödag! Jag var så trött imorse att jag inte ens vaknade av Björns väckare vilket är VÄLDIGT ovanlige. Jag brukar få väcka han för att han ska höra den annars.. Men det blev en skön sovmorgon till strax före tio.

Hämtade sen busis på dagis och for till svärmora och fikade lite. Var även in på Dollar en sväng för att köpa en present till Gustav!

När vi kom hem igen var det sängen som gällde för lillfian som var supertrött. Även jag passade på att sova en stund. Riktigt skönt!

Pappan är och jobbar, som vanligt är jag ledig när han jobbar och tvärtom! Tråkigt! Men nästa helg får vi tillsammans! Då får Jullan vara hos momme för Jag och Björn ska åka till Sundsvall tillsammans med Roger och Linda och bo på hotell och bara må gott :)
På fredagen är vi bjudna på middag hos Tres, Frege och lilla Milla! LÄNGTAR!

Kvällens planer är att åka till Karin och ha fredag/idolmys. :) Jag hoppas iaf att Tove vinner :)


Nä,dags att sanera efter Jullans fika!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0