Julklappsshopping!

Har suttit på www.hiko.se och shoppat lite julklappar till alla barn vi ska ge. Blir ju några st! Det är riktigt skönt att kunna sitta (nä,jag ligger faktiskt i soffan) och bara klicka hem sakerna.. Billiga är dom där också :)

Här kommer lite bilder på vad Jullan ska få i Plapp som hon säger...


Detta ska hon få av oss.. Blir nog lite annat också men tänker inte köpa för hur mkt som helst för hon kommer få så mycket av all släkt..

   



Detta ska hon få av hennes faster med familj..



Och den här ska hon få av sin farmor och hennes gubbe. En husvagn till hennes bobbycar!




Så, lite klappar är färdigshoppade iaf..


Just nu ligger jag och tittar på Sverige Campar. Gissa om man längtar till sommaren och husvagnen!!

Annars så har dagen erbjudit minikalas hos Gustav! Jättekul. Dessutom fick jag mysa en massa med lilla Alice som hunnit bli hela två månader:)

Om en stund ska Björn åka och köpa pizza! Och till pizzan blir det hockey! HEJA MODO!



Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

allt bra? kram

2009-11-22 @ 00:19:24
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: maria

Hej magda!

jo, jag sitter i samma sits som dig att jag snart är arbetslös. Det jag undrar är: hur gjorde du när du valde din jobbcoach? jag ska försöka välja en nu, men tycker att det är skitsvårt att bestämmma mig för vilken ja ska ta... vilken tog du och hur tycker du att det fungerar?? tacksam för svar!

mvh/maria

2009-11-24 @ 11:47:27
Postat av: Heyli

skönt att inte vara ensam om det :)

2009-11-26 @ 16:05:38
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Sandra

Har ni köpt hus? :) Men känns som om att man skulle hålla reda på allt mer eftersom man vill att det ska se fint ut eftersom det är ens eget :p men vad vet jag

2009-12-07 @ 20:42:18
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0