Ta sig ork till en uppdatering kanske?

Nu har man börjat få tillbaka lite ork efter svinis så kanske man ska ge sig på en uppdatering!

Som sagt så åkte lilla familjen på svininfluensan och jag blev hårdast drabbad. Låg i 40 grades feber i fyra dagar och en hosta som inte ens coccilana hjälpte mot.. ILLA! Men nu är orken på väg tillbaka och jag börjar känna mig som vanligt igen.

Busan tar just nu en liten nap, ska snart väcka henne så hon kan sova ikväll..

Idag har det varit bakdag. Det har bakats kanelbullar och kanellängder med marsansås i! Gottans!

Dock har jag inte spec stor skrivlust just nu så det får bli lite bilder ist..




 

Mammas sjukling!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0