Helgen :)

Då ska vi se. Helgen började väl i fredags va? :P

Jobbade på förmiddagen sen åkte jag hem, plockade lite här hemma och lekte med jullan en stund. Sen blev det dusch och sminkning. När jag sen skulle torka håret hittar jag inte fönjäveln. Jag får panik och skäller på Björn och i princip skriker och svär att jag ska fan inte åka något. "Jag kan ju för fan inte fara med håret så här" var nog mina ord.. Men Björn var snäll och åkte till svärmora och lånade hennes så jag hann precis klart i tid!

Väl på Hotell Höga Kusten så blev det suuupergod middag. Kyckling med dragonsås och potatisskruvar :) MUMS! Efter det var jag så mätt så jag funderade starkt på att åka hem och sova haha men jag tog mig ner i badet iaf. Var jätteskönt att bada där. Luften var kall och vattnet varmt så det rök om det.. :)

Det hade även ordnats så att vi fick ner en stor wookpanna i halvtid med tacochips och såser! Supergott det också!

Klev upp vid nio tror jag.. Då hade vi badat sen sex så jag var rätt less då..

Hade planerat innan att vi var några som skulle hem till oss och sen gå ner på gladan. Men det slutade med att Det bara var Jag, Björn och Johan som ville fortsätta festen så vi åkte hem till Emma och Fredrik sen hängde dom ner på gladan.
Vi åkte taxi ner från bruket och fick skjuts ända fram till entrén haha, men först gick vi på träffen och tog en ooz. Tror vi kom ner på gladan vid kvar över ett eller nåt sånt. Var itne spec mycket folk 40 st kanske.. men det var ju folk där iaf. Vi hade ju kunnat vara ensamma där också..

Åkte hem vid två och då blev det sängen direkt..


     

Mådde faktiskt inte alls spec dåligt dagen efter, naturligtvis kändes det men inge illamående eller nåt. Skönt :) Björn mådde därimot sämre. Han låg till tre på eftermiddan haha!

Frammåt kväller åkte vi till svärmora. Skulle sova där och vara hundvakt på söndagen..

Idag var jag så rastlös så jag och Jullan åkte hem till Ullånger och hälsade på mamma. Jullan busade som vanligt. Var även förbi farmor en sväng..


Nä, nu blir det till att kasta ungen i säng! (inte bokstavligt talat då ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0