Sovmorgon, Öppnis och en tjurig unge!

Idag fick vi sovmorgon. Busan vaknade inte förän kl 10. Skönt! Dock fick vi skynda oss lite, hade planerat att åka på öppna förskolan med henne. Dock blev vi inte långvariga där. Jullan var så grinig, även mot de andra barnen så då åkte vi hem igen..

Hon har kommit i nån trotsålder tror jag. Ingen får röra henne eller det hon har, rör någon det hon haft för en kvart sen bli hon arg, ska ta tillbaka det och nästan slå de andra barnet. Jag blir galen på henne snart!
Dessutom får man NÄE till svar på precis allting.. SUCK!

Igår fick Jullan äntligen en leksaksspis :) Som vi har letat efter en sån. Hittade den på blocket för 300 kr och då fick man med låtsas mat och en kundvagn. Som hittat!
Julia har inte lekt med något annat sen hon fick den!

Sitter och tittar på Desperate Housewives nu, så jävla bra serie!! Man längtar varje vecka efter avsnitten :)

Imorn blir det mindre roligt. Julia ska på 1,5 års koll på bvc och få spruta. Tur att Björn också ska med för jag hatar verkligen sprutor och nålar. Även fast det inte är jag som ska få spruta så klarar jag inte av att se.
 Håller mina tummar för att hon ska slippa få feber och grejer efter den. Hon har inte fått det vid andra vacinationer så jag hoppas det blir så nu också..
Ska bli intressant och se hur lång hon är med. Tror hon väger runt 12 kg men längden har jag inte det blekaste aning om..

Får se vilket humör jullan är på efter bvc. Är hon på bra humör funderar jag på om hon ska få åka och leka med Gustav.. Men som sagt. Surunge= ingen kompis!











Kommentarer
Postat av: Kikki

Shiit vilken sötnos som sjunger med på teletubbies =)

2009-10-07 @ 00:36:06
URL: http://playbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0