Flyttstök och trotsig unge!

Sitter just nu och dricker iskallt vatten. Kommer verkligen sakna ismaskinen i kylskåpet när vi flyttar. Den är verkligen helt underbar!

Ikväll har vi rensat ur skrubben. Fan vad rat man samlar på sig alltså.. Är bara lite kvar men det beror på att vi inte har någonstans att förvara det. Men på lördag ska vi köra ett lass så då blir det plats för mer.
Blir ju lite bökigt när man byter hus med någon. Blir ju att vi flyttar samtidigt. Så därför har vi tömt Jullans lekrum och skrubben så dom har plats att förvara lite saker här och vi ska förvara vårat i källaren i nya huset.
Längtar tills allt är klart. För jag hatar verkligen att flytta. Detta packande och uppackande...
Men men, det blir ju bra till slut..

Jullan är så fruktansvärt trotsig också..hon har till och med börjat med det på dagis. Idag när jag skulle hämta henne satt hon och åt. Väntade i hallen och hörde när fröknarna sa till henne för då hade hon ställt sig upp i matstolen, vilket hon vet att hon inte får göra..
Hon testar alla gränsen fullt ut, för närvarande är det alla lådor och skåp som ska dras ut och alla saker ska kastas ur.. Hundvattenskålen är också en favorit för att driva sin mamma till vansinne. Hon doppar händerna i den och tvättar både håret och munnen med det äckliga vattnet.. :/
Samtidigt som man blir arg och frustrerad på henne så kan man inte låta bli att skratta åt henne när man får nääe till svar hela tiden...

Hon var så söt idag när vill höll på packa å grejja i skrubben. Då börjar hon också packa sina saker..sötfian!


Jag tycker det är så skönt att det börjar bli höst. Alla serier börjar ju igen.. längtar verkligen! :)


Nä, nu ska jag ta och plocka lite här hemma.. sen ska jag ta mig en varm dusch och krypa ner i sängen framför tvn..


Kommentarer
Postat av: Marie

japp, men inte 100% klart ännu men gett upp hoppet!! dom kan ju fet glömma att ja tänker ställa upp nåt mer iaf

2009-09-10 @ 21:50:44
URL: http://missmodo.blogg.se/
Postat av: Tina

oj det var på tiden att man hittade något nytt här, jag har ju nästintill gett upp =/ sitter på jobbet jag.. så jävla uttråkad! hoppas det går bra med packningen, ska försöka kika förbi någon kväll framöver =) kram på er!

2009-09-19 @ 15:56:49
URL: http://tinathornberg.blogg.se/
Postat av: Tina

oj det var på tiden att man hittade något nytt här, jag har ju nästintill gett upp =/ sitter på jobbet jag.. så jävla uttråkad! hoppas det går bra med packningen, ska försöka kika förbi någon kväll framöver =) kram på er!

2009-09-19 @ 15:57:12
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0