En riktig slapp dag..

Idag har jag haft egna studier. Klev upp med Björn imorse och hjälpte till med Jullan. Sen gick jag och la mig igen. Dock låg och och drog mig alldeles för länge. Men jag har faktiskt varit duktig idag och gjort bort båda uppgifterna som ska vara klar till torsdag så imorgon har jag tid för massa annat :)
Tänkte packa allt som ska in i husvagnen. Nu när vi har säsong slipper man allt i och urpackande. Ska bli så skönt!

Jullan har blivit förkyld igen. Hosta och hes och lite feber. Hoppas verkligen att det går över fort! Typiskt dagisbasilusker!
Ikväll har Björn tagit bort ena spjälsidan på hennes säng och satt dit ett tippskydd eller vad det heter i stället. Än så länge verkar hon ligga kvar i sängen iaf!
Och det är så skönt för mig, jag slipper lyfta i och ur henne ur sängen!
Herregud! Mammas lilla tjej börjar bli stor!

Nä, nu ska jag ta å kika på lite film :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej tack så mycket för tipset :D

2010-04-29 @ 18:52:49
URL: http:// crazybarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0