För exakt två år sedan...

Låg jag med nå jävulska värkar. Fy fan vad ont jag hade! Men tänk vad mycket underbart jag fått av det! Min älskade ungerbara unge! Vad skulle jag göra utan henne! Min lilla prinsessa!
Tänk att hon blir hela två år imorgon. Exakt kl 10.18!
En rolig sak med det är att i morgon kl 10.30 tittar vi på våra bebisar i magen. Julias småsyskon!
Åh vad jag älskar mina ungar!!

Jullan har iaf inte haft mycket feber i eftermiddag/kväll. Hoppas hon är pigg i morn.
Igårkväll vaknade hon och hade 40.3 i feber. Stackars liten! Hon fick sova hos oss i våran säng för första gången på över ett år. Och nu kommer jag ihåg varför det inte sker oftare!
Fan, en annan får ju inte sova något.. Men när hon har sådan där hög feber vill jag ha henne nära och ha koll..

Ikväll har Carro och jag gjort tårta. Det är bara grädden som ska på imorn. Sen ska Carro och Jullan baka kladdklaka när vi är på Ultraljuded!

Åh, gud så jag längtas! Tro om jag kommer kunna sova något inatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0