Att det ska ta sån tid... :/

Jag vet, jag suger på att uppdatera här men jag orkar inte :P

Nu har jag iaf gått in i vecka 36 (35+1 idag) och jag är mer än redo att föda dessa barn nu känner jag!!

Var in på förlossningen i onsdags med regelbundna värkar med 3 min emellan. Öppen två cm och mogen tapp. Sen stannar allt upp! Jag blir galen. Har gått sen dess med värkar till och från och jag börjar bli riktigt trött och slut. Önskar att vattnet kunde gå eller nåt...

Har dessutom åkt på herpes i munnen så imorn måste jag vara nere på förlossningen kl 9 för att ta blodprov och prov ur munnen och se om det är ett första gångs utbrott eller inte för är det det så måste jag få medicin så inte bebisarna får det..
Dessutom gör det så satans ont i munnen att jag i princip inte kan äta. Lever mest på vatten just nu :/


Nä, ungar! Det är dags att kika ut nu!! Så det så!!!!



Kommentarer
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat!

spännande!

2010-08-14 @ 22:01:05
URL: http://kidzmode.blogg.se/
Postat av: Emmy



Du är ju kung som burit dom såhär länge! Men jag förstår att du vill ha ut dom :)

2010-08-15 @ 09:33:04
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Patricia

Vilken fin mage. Du har lite kvar nu, vad roligt, kan tänka mig att du längtar galet efter dina två småttingar.



Jag trode att jag hade stor mage, men oj din är ju lätt mycket större hehe, så blir det när man bär 2, tror inte jag skulle klara av det :P nu när jag går runt och klagar på på min mage där det "bara" ligger 1 liten ängel :P

2010-08-29 @ 15:15:16
URL: http://patitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0