Sommar sommar sommar

Jag tror nog att jag är en av få som inte gillar denna fruktansvärda värme. Det är nästan olidligt. Häromdagen var det så kvavt så jag la mig i husvagnen och startade acn och riktade den mot mig. Jisses. Aldrig mer höggravid under sommaren!!!

Annars så njuter vi i fulla drag. Jullan springer naken mest hela dagarna och badar i sin lilla pool.
Husvagnslivet är toppen just nu. Ingen städning och alla måsten man har hemma. Eller jo, man får ju plocka hela tiden eftersom det är så trångt. Men annars så är det så skönt. Bara vara! Dessutom har jag världens underbaraste karl som gör det mesta, lagar mat, diskar, tar Jullan när jag behöver vila (vilket är ofta) osv! <3

  


Kastar in några magbilder från häromdagen med. Vecka 31. Imorgon går jag in i vecka 32 så förhoppningsvis är det bara 5 eller 6 veckor kvar :) Magen har sjunkit massor iaf..

Känsliga läsare varnas!!

  

Nä, nu blir det sängen och lite tv. Hoppas det svalnat lite i husvagnen...



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! hittade din blogg på FL så jag kikade in. Jag förstår att värmen inte är någon höjdare! Jag lider som är i vecka 27 o inte alls har så stor mage än

2010-07-15 @ 23:13:13
URL: http://ceciliase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0