Tungt..

Herregud, vart ska detta sluta?

Börjar redan känna mig tung och klumpig! Känner mig som runt vecka 20-25 med Jullan. Spec när jag ätit..
Nog för att jag är tjock sen innan men nu börjar det bli en gravidmage. Dock är ju inte bebisarna så stora ännu men magen börjar allt ta form..

Tröttheten sitter fortfarande kvar.Längtar tills den försvinner.. Skulle lugnt kunna gå och lägga mig nu men känns lite väl tidigt. Har dessutom en massa att göra innan imorn. Blir nämligen ett år äldre imorn..

Nä, nu blir det lite av den dagliga bloggläsningen...


Haha undra om magen blir så här stor innan bebisarna vill ut? Det hoppas jag verkligen inte.. 


Kommentarer
Postat av: ewa

oh Gud ne jså vill jag inte bli!!!Jag bor i Hudiksvall:)

2010-03-09 @ 21:18:07
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Weronica

hej.

Jag har tvillingar som nu är 2 år och 3 månader. Tänkte bara tala om att jag var liten med dom. Folk frågade när jag var i v 34 om jag skulle föda snart - innan dom visste att det var tvillingar. Kolla min fmailjelivsida så finns det bilder på en "liten" tvillingmage - Wirre

2010-03-23 @ 04:44:43
URL: http://nattmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

hjälp hehe sikkne mage :)

2010-04-19 @ 07:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0