Lite uppdatering..

Känns som att jag bara skriver om graviditeten och tvillingarna så här kommer en "vanlig" uppdatering :)

Två helger irad nu har vi varit i husvagnen. Första helgen var väl inte så jättemysig. Kallt, regnigt och blåsigt. Lyckades ju även dra på mig världens jävla förkylning då. Men nu börjar den vara på tillbakagång tror jag. Är fortfarande fruktansvärt trött och har fått lock för högerörat. Annars börjar det vara på bättringsvägen.
Ska faktiskt försöka sova utan hostmedicin inatt. Får se hur det går..

Helgen som var va det betydligt bättre väder. Vi var ute hela helgen och Jullan verkligen njöt! Hon älskar verkligen att vara ute!




Idag har jag varit på skolan hela dagen. Och nu är jag helt slut, vill bara sova. Har räknat timmar och minuter tills det var dags för Jullan att sova. Känns inte alls kul att inte ha någon ork att busa med henne men vad gör man?

Nu har jag bara en uppgift kvar sen är jag klar med skolan för denna termin. Det är en kurs kvar men den har jag redan läst.

Idag kom även Tina på besök. Det är alltid lika roligt och Jullan älskar verkligen henne :)




Vi har även försökt börja potträna Jullan. Går inte så jätte bra. Hon har pinkat en gång på pottan. Annars är det mest lek med den.. Men det kommer nog :)

Nä, nu blir det halv åtta hos mig :)

Kommentarer
Postat av: sessan

Hej! Vad roligt att du lämnade en kommentar inne hos mig. :O)



och vilken fin blogg du har. Grattis till tvillingarna! Måste vara riktigt häftigt att evta att dte är två mirakel där inne... Själv är jag fortfarand ei chocktillstånd, har nog inte riktigt fattat att det är sant, att jag är gravid. Men man vänjer sig väl vid tanken så småningom...

2010-05-18 @ 19:02:59
URL: http://sessan85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0