Dag 3 - Mina föräldrar!

Mamma

Mamma och jag hade det jättejobbigt när jag var tonåring. Vi gick inte alls ihop och bråkade hela tiden!
Men sedan jag fick barn har vår relation blivit mycket bättre!
Hon älskar verkligen sina barnbarn och skulle göra allt för dem!
Man ser verkligen hur kärleken lyser i hennes ögon när hon är med barnen och hon är världens bästa mormor!
Dessutom lagar hon supergod mat ;)




Pappa

Pappa är en sådan som man inte riktigt kommer nära. Men han finns ändå där på något sätt.
Vi pratar i princip varje dag i telefon.
Pappa och jag har aldrig kommit på kant med varandra på samma sätt som jag och mamma.
Visst har vi bråkat, men itne mycket!
Pappa är nog världens stoltaste morfar och älskar även han sina barnbarn! Det syns verkligen!
Jullan älskar att åka traktor med morfar och hon älskar även att vara hemma hos morfar!
Grabbarna kommer vara i himlen den dag dom inser att morfar har ett åkeri fullt med grävare, lastbilar och traktorer!
Dock anser jag att pappa har alldeles för mycket att göra och borde ta det lite lugnare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0