Dag 5 - Vad är kärlek?

Glömde helt bort att skriva så jag fortsätter nu fast det inte blir 30 dagar irad!

Så, vad är kärlek?

Kärlek är ju ett så starkt och stort ord. Och kärlek kan ju vara så olika för olika personer!
För mig är kärlek: Värme, närhet, skratt och gråt.
Jag älskar ju Björn, kärleken till honom har jag ju skrivit om tidigare.
Men sedan älskar jag ju Mina underbara barn och min familj. Men på ett helt annat sätt än vad jag älskar Björn.
Det är svårt att förklara olika sorters kärlek tycker jag.

Men mina barn tex. Jag skulle ju göra precis allt för dem. Kärleken man känner, redan den dag man får ett positivt gravidietstest går inte att förklara med ord. Och sedan den otroliga lyckan och kärleken man känner när man får upp det lilla livet på bröstet. Det är så fantastisk och man glömmer verkligen bort all smärta man precis haft. Haha, nu var det ju lite annorlunda när pojkarna kom eftersom jag skulle pressa ut en till efter att Elliot var ute. Men ändå :)

Man kan ju sammanfatta det hela med att kärlek är helt underbart! :)


En trött och slut Magda fylld av kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0