Fattig frukost till middag

Idag blev det fattig frukost till middag! Fattiga riddare med färsk frukt och grädde. Kommer ihåg det som jättegott från då jag var liten men nä, det var ingen höjdare nu. Kanske jag hittade ett dåligt recept men speciellt gott var det inte. Enligt mig iaf. Jullan verkade tycka att det var gott iaf! Hon mumsade som tusan. Speciellt grädden och frukten :)



Skolarbetet blev iaf klart och jag har plockat undan här hemma. Annars så har jag bara tagit det lugnt idag. Precis som jag sa att jag skulle. Har pillat lite med bloggen, var inte alls nöjd med förra headern så det fick bli en ny. Är dock inte spec nöjd med denna heller men orkar inte göra en ny nu.

Jullan har varit torr nästan hela dagen, två olyckor men då var hon precis på väg på toa men hann inte!

Nä, nu ska jag vara social med B som precis kommit hem.

Här kommer en bild på sötungarna!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Ramlade in här via Familjeliv och kände för att kommentera (som jag sällan gör) :-) Vilka söta barn du har! Du måste ju ha fullt upp hela dagarna :-)

Tack för tipset om fattiga riddare; det ska jag bjuda mina stora tjejer på i eftermiddag! De är störtförtjusta i det; fast jag tillagar sånt så sällan...

Ha en bra dag!

2010-11-10 @ 10:04:19
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0