Mammaledig!

Idag ska det bli en riktigt lugn och skön dag har jag bestämt! Jag ska vara "mammaledig" :)

Jag tar inte ut någon fb nu då jag går på studielån eftersom jag pluggar fortfarande. Mina lärare är jättesnälla och låter mig göra mycket hemifrån ist för att behöva ta med pojkarna på skolan de dagar Björn jobbar så att jag kan fortsätta läsa och bli klar.

Så idag ska jag göra klar det sista på inlämningsuppgiften och sedan ska jag bara mysa med pojkarna och ta det lugnt. Jullan är på dagis idag. Är sugen på en prommis också men det känns så kallt ute, får se hur jag gör!

Så idag är det slappkläder på! :)





Osminkad och jävlig, men det bju ja på! Det är sällan jag sminkar mig på vardagarna om det inte är något speciellt. Jag orkar inte :P

Idag fyller min pappa år också! Grattis på födelsedagen pappa! :) ♥ Vi var och firade han i fredags. Och på söndag ska vi dit på farsdagsmiddag!



Titta så små dom var! Här var dom alldeles nya, en vecka ca skulle jag gissa på! Tiden går så fort!!

Nä, nu ska jag köra igång med uppgiften så den blir klar. Sen plocka undan lite här och sen bara slappa! :D


Kommentarer
Postat av: sandlådan - en mammablogg utan dess like

Vilka fina små killar du har! Och en storasyster också om jag förstått det rätt, hittade hit precis via FL. Herregud, finns väl mycket annat som ska hinnas med om man har 3 små barn innan man har tid att ställa sig och sminka sig. Tycker du såg jättebra ut på bilderna ändå! Skrev precis ett inlägg om hur himla utseendefixerade alla andra verkar vara.

2010-11-09 @ 12:57:30
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0