Effektiv..

Man blir verkligen effektiv av att ha två små bebisar hemma. Man passar på att städa osv när dom sover för man vet inte när man får tid nästa gång. Fast egentligen borde man kanske använda den tiden till att vila och sova, men det finns ju så mkt att göra!
Idag har jag sen jag klev upp vid åtta hunnit med: Gett grabbarna mat två gånger, städat, tvättat två maskiner, kört diskmaskinen, badat grabbarna, varit iväg med återvinning och varit med Jullan.
Nu har jag så ont i huvudet så jag skulle verkligen behöva sova en stund, vilket jag nog tänker göra strax också.

Imorn ska vi till Sollefteå med skolan på studiebesök med klassen. Får se om det blir en sväng på stan också.

Imorn startar även Zumban. ÄNTLIGEN!! Ska bli härligt med ordentlig träning. Visst, jag är ute och går och tränar framför wiiet, men det är inte samma sak.


Nu kommer en liten bildbomb!

      

 
Haha så här blir det när mamma är tankspridd och ger ungen en klänning ist för byxor!

Kommentarer
Postat av: My

Jätte fin blogg!! Kul med tvillingar med, man vill läsa en blogg som inte är som alla andra. Jag kommer följa den. Lycka till med allt!

2010-10-07 @ 09:03:08
URL: http://myboman.blogg.se/
Postat av: Teresa - Mamma till Melwin 090918

Sv: tack! (: Hur känns det med tvillingar? Nyfiken ^^

2010-10-07 @ 21:24:32
URL: http://teresamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0