Tillbakablickar och saknad!

Satt nyss och lade in bilder på datorn från minneskortet och hittade då sista magbilderna. Jag kan idag inte förstå hur jag orkade bära denna enorma mage alltså. Det är inte klokt, snacka om badboll x 10!
Men så låg den två bebisar på nästan 3 kg var i den också haha!



Nu när jag tittar på bilderna känner jag att jag saknar magen. Naturligtvis är det underbart att pojkarna är på utsidan men samtidigt var det så mysigt. Att ligga på kvällen och känna sparkarna, på nätterna när jag inte kunde sova höll dom mig sällskap liksom och även om jag klagade på att det var tungt och jobbigt så var det inte SÅÅÅ jobbigt. Jag trodde det skulle vara jobbigare att vänta tvillingar och jag kan verkligen tänka mig fler barn. Jag längtar efter att få uppleva en till graviditet och förlossning. Men om och läs OM vi ska ha fler barn så får det vänta bra många år ;)

När jag kollade igenom kameran hittade jag även massa bilder på Jullan sen i sommras. Helt underbar hon är ungen och jag saknar henne till tusen ikväll när hon inte är hemma! Men hon har det säkert jätteroligt med Carro! Imorgon ska jag ta med henne på badhuset, vi ska ha en riktig mysdag har jag bestämt! :) Älskade unge!
Hennes skratt är så underbart och när hon har varit jobbig en dag och senare kommer till mig och säger "älskar dej mamma" så kan man inte annat än att bli varm i hela kroppen! ♥



Denna dag har gått riktigt fort. Klev upp vid nio med grabbarna, Björn fick sovmorgon eftersom han tog den sena matningen. När jag väckte honom vid elva hade jag hunnit köra två maskiner tvätt och städa hela nedervåningen.
Sen åkte jag på Terra Cotta en sväng och köpte lite kläder till grabbarna, dom växer så det knakar. Dom börjar nu växa i strl 62. Hittade lite fina kläder där.
Haha, när jag väntade dem sa jag att jag ALDRIG skulle klä dom likadant men vad tror ni jag gör nu? Jo, klär dem lika. Det är ju så roligt haha! Men ofta så har dom lika kläder fast olika färg.

  

Sedan åkte vi och handlade till middagen och efter det satt jag faktiskt och tog det lugnt. Så skönt!
Sen kom Karin och Micke och vi käkade middag. Plankstek och Pannacotta till efterrätt.

Nu sitter jag här och kikar på Idol medans jag kollar på datorn och bloggar. Björn har två kompisar här och sitter i köket och tar en öl, tror dom ska gå ner på träffen sen och ta en öl. Hoppas dom får roligt :)

Avslutar med bilder på grabbarna också..

 

Kommentarer
Postat av: My

I know!! visst är det skumt. Jag grät sista tiden som gravid, jag hade så sjukt ont, gick dessutom över 16 dagar.... men nu saknar man den redan! man är verkligen bra konstig haha.

2010-10-09 @ 08:23:07
URL: http://myboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0