Zuuuumba!

Har varit på första Zumba passet idag! Riktigt roligt faktiskt! Skulle dock behöva träna lite på min kordination haha, snacka om att jag itne har någon taktkänsla! Det brukar ju gå så bra när man dansar på krogen, kanske man skulle dricka några cider innan Zumbapassen ;) Haha, nä men förhoppningsvis så kan man träna upp det lite. Dock tyckte jag inte att det var speciellt jobbigt, förhoppningsvis körde hon lättare nu i början tills man lärt sig!

Idag hade vi studiebesök på sterilcentralen, fruktansvärt tråkigt måste jag säga! Och snacka om att det måste vara ett tråkigt jobb! Sitta och göra rent operationsinstrument hela dagarna, nä fy! Något sådant jobb skulle jag inte vilja ha! Men det är tur att det finns dom som vill jobba med det!

Passade även på att springa på stan en sväng för lite shopping, vilket alltid är kul! :)
Blev lite kläder till grabbarna och en ny bh till mig. Jag kan nu ha D kupa! Helt otroligt, jag som hade G förut! Dock börjar brösten likna påsar när man inte har bh på sig haha, men det är det värt! Jag vet ju att Björn älskar mig ända ;)



Imorn ska Björn ha lite grabbfest så jag bjöd över Karin. Vi ska se idol och äta lite grönsaksdipp och bara ha det lugnt och skönt. Jag ska passa på och mysa med grabbarna eftersom Jullan är med Carro i Ullånger. Dom ska på paradisbadet och bada imorn. Men jag saknar henne massor redan! Min lilla gostjej!


Nu ska jag återgå till att mysa med älsklingen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0