Rutiner och Trots..

Och rutinerna börjar komma på plats :) Grabbarna äter jättebra och jag tycker dom växer för varje dag!
Dessutom tycker jag att dom blir mer och mer olika varandra. Det ska bli så spännande att se vilken ögonfärg dom får. Just nu verkar det som att Elliots ögon går mot blått och Harrys mot brunt, men det kan ju ändrs snabbt.

Julia har kommit in i världens trots. Om det är pga tvillingarna eller om det bara är trots vet jag inte. Men jobbigt som fan är det iaf. Hon vet verkligen hur hon ska göra för att driva mig till vansinne, spec när jag är trött!
Lyssnar inte för fem öre, gnäller, gnäller och gnäller, grinar för allt och bråkar om maten hela tiden!
Men jag hade väntat mig detta, det är ju en stor omställning för henne att inte vara själv längre. Två små till som ska ha uppmärksamhet och tid av mamma och pappa.
Men samtidigt kan vi ju inte strunta i att sätta gränser och säga ifrån, hon måste ju fortfarande veta vad som är rätt och fel.
När bebisarna sover brukar jag ta mig tid och sitta och bara mysa med henne, hon är så himla go då! Mammas lillfis!

Har kommit igång bra med skolan också, än så länge går det bra att kombinera grabbarna och skolan och jag hoppas att det ska fortsätta så. Skulle vara skönt att inte behöva hoppa av utan göra klart dessa två terminer så är jag klar sen.

På torsdagnatt kommer äntligen Carro! Som jag saknat henne!!!! Och Julia med, hon kommer verkligen bli överlycklig när hon vaknar på fredagmorgon och upptäcker att hon är här! :)
Så på lördag blir det massa mys och dessutom HOCKEY! Äntligen börjar det igen!

Nä, nu ska jag kika på Ullared, har nämligen redan gjort klart uppgiften som ska vara inlämnad på onsdag så jag kan slappa med gott samvete hela kvällen :)


Min dyngiga älskling! ♥



Här kan ni se vad olika varandra dom faktiskt är!


Elliot till vänster och Harry till höger!



Stoltaste storasystern!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vilka otroligt fina barn du har.



Och va kul med viktminskningen, men jäkta långsamt =)

2010-09-14 @ 06:41:43
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Cicci

åååhhh GRATTIS!! Vilka otroligt söta barn alla 3!! Blir alldeles varm i hjärtat :)



Sköt om er!

2010-09-14 @ 14:02:15
URL: http://blogg.mama.nu/ceciliasvensson/
Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

´Syns absolut inte att du nyss fött barn, dessutom tvillingaR! :)

Är dom enäggstvillingar?

2010-10-06 @ 22:17:31
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0