Tänker aldrig mer låta mig själv att bli fet!

Nej, aldrig mer! Fattar inte hur jag orkar gå omkring och bära på dessa 20 kg extra. Det måste ha varit riktigt tungt!
Jag och Carro var ute och gick idag och det var inte ens jobbigt och jag kunde gå mycket fortare än förut. Riktigt skönt var det!
Så nu blir det prommis minst 2 ggr i veckan plus Zumba! Har även fått med mig Carro på den..


Jag för några dagar sedan..

Idag har grabbarna fått följa med på skolan. Dom var så duktiga och sov hela tiden! Vi hade kort dag idag, riktigt skönt!! När vi kom hem tog vi oss en välförtjänt siesta. Grabbarna vaknade nämligen vid fem i morse och somnade aldrig om innan det var dags att kliva upp!

Har även haft besök av Jennie och sötaste Thilja idag och fått superfina kläder till pojkarna! Thilja ska få present av oss när vi varit till Birsta :)
Det blir nog på fredag. Dock blir det bara jag Carro och Jullan. Grabbarna får vara hemma med pappsen.

I helgen blir det full fart! Bytardag både i Bjärtrå och Älandsbro på lördag så det blir en del rännande! Men det är det värt. Man sparar så mycket pengar på att inte köpa allt nytt!

Nä, nu ska jag kika på hockeyn!


Mina underbara ungar! ♥


Kommentarer
Postat av: Millan

Vilken underbar bild på dina små! =)

2010-09-21 @ 20:47:34
URL: http://www.millansliv.blogspot.com
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

Så fin bild :)

2010-09-22 @ 13:58:30
URL: http://mochride.blogg.se/
Postat av: GÄÄÄBBZZ!!

Men satan vad smal du blivit Magda din jäkla milf. Kommer snart och hälsar på dig och era underbara småknoddar. Längtar sååå efter att få träffa elliot och Harry.... Och självklart Julia! Pusspuss min älskade syster

2010-10-01 @ 16:36:43
Postat av: Linda E

Du är så fin Magda!!! :)

Skitsnygga brallor, vart har du köpt dem? ;-)

2010-10-08 @ 23:21:58
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0