Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Shit, det här är ju jättesvårt, vad ska man skriva liksom?
Men här kommer tio saker iaf..



1. Jag kan sova på beställning. Eller inte riktigt. Men det är sällan jag har problem att somna, även om jag inte är trött..
2. Jag har aldrig mått så bra psykiskt som när jag varit gravid. (förutom dom 12 första veckorna)
3. Jag drömmer om ett fjärde barn, om några år..
4. Jag har förarbevis för snöskoter..
5. Mitt fullständiga namn är Maria Magdalena Näsman. (döpt efter låten med Zandra "Maria Magdalena"
6. Jag älskar att dansa, på krogen hittar ni garanterat mig på dansgolvet..
7. Jag älskar Tacos, skulle gärna äta det minst en gång i veckan!
8. Jag sover med öppen mun, har alltid gjort det..
9. Jag är värdelös på att hantera pengar. Har dock blivit lite bättre, tror jag iaf..
10. Egentligen är jag blond, jätteblond..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0