Underbar Make

Har jag inte en helt underbar make?
Igårkväll efter bandyn kom han hem med en present till mig! Bruno Banani! Mmmm...den luktar ju helt underbart!! :)
Älskar dig gubben!!

Idag står plugg plugg och lite plugg på schemat. Jennie och jag har en gruppuppgift kvar sen är jag klar med Utvecklingsstörning/Funktionshinder. Så skönt! Sen har jag bara Barn och Ungdomssjukvård och Rehablitering/Hablitering kvar, den är jag färdig uska! Skönt, är så trött på allt vad skola heter just nu.. Förhoppningsvis kommer jag dock in på en utb jag vill gå till hösten så jag hoppas att jag itne är skoltrött då längre!

Jennie har lilla Thilja med sig också, så grabbarna har någon att "leka med" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0