Hämtat kläder efter bytardagarna...

Har varit i bjärtrå och hämtat kläder jag lämnat in på bytardagarna. Sålde för hela 276 kr. Förstår inte varför det säljer så dåligt. Jag lämnar alltid in kläder i bra skick och kläder jag själv skulle köpa. Resten lämnar jag till röda korset.
Sätter typ 10 kr som pris på det mesta.

Kanske inte är någon som behöver just den storleken, vem vet. Eller så har mina barn haft fula kläder i andras ögon?

Ajja, åkte iaf till Åsa innan och hade det mysigt! Jenny hade bakat goda muffins och Julia hade myskväll med Håkan haha :)

Stackars lillgumman har fortfarande feber och hostar så hon kräks. Blir till att ringa vc imorn.

Ska även fortsätta skola in grabbarna på förskolan imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0